خرید بند ساک دستی

حداقل هزار جفت
5/5 - (1 امتیاز)

خرید بند ساک دستی در تعداد کم در رنگ ها و مدل های مختلف مانند ساده، روبانی و پیچ به فروش می رسد و به سرعت ارسال می شود. بند یکی از عناصر مهم برای زیبایی بخشیدن به ساک دستی آماده و جعبه آماده می باشد. این بندها کابردهای گسترده ای دارند و همینطور برای بسیاری از انواع جعبه آماده دسته دار نیز استفاده می شوند. آن ها را می توانید در تعداد کم و با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر شما علاقه خواستی به خرید بند داشته باشید، حتما در کنار بند ها و از انواع مختلف بند ها به بند روبانی، بند پیچ، بند زنبوری، بند بافت برخورد کرده اید. چاپ روبان نیز از جمله زیر مجموعه های چاپ بند ساک دستی به شمار می آید.

نوعتعدادسایزقیمت هر جفت (تومان)
بند ساده1000جفت25cm790
بند ساده1000جفت30cm890
بند روبانی1000جفت30cm1900
بند پیچ1000جفت30cm2400
بند زنبوری1000جفت30cm2200

ارسال بند ساک دستی چگونه است؟

ارسال بند ساک دستی چگونه است؟

بند ساک دستی برای شهرستان توسط باربری و یا تیپاکس ارسال می شود. برای مشتریان تهران نیز بندها با استفاده از پیک موتوری ارسال می شود تا به سرعت به دست مشتریان برسد.

بند ساک دستی در چه اندازه های موجود می باشد؟

اغلب بند ساک دستی در اندازه های 25 و 30 سانتی متر موجود می باشند که اندازه استاندارد بند هستند. البته امکان سفارش بند در اندازه های دلخواه به عنوان مثال 40 سانتی متر نیز، در تیراژهای بالا وجود دارد.

قیمت بند ساک دستی به چه صورت است؟

قیمت بند ساک دستی به چه صورت است؟

قیمت بند ساک دستی به فاکتورهایی مانند تعداد، مدل، سایز بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید در تلگرام و یا واتساپ مجموعه پیام دهید.

انواع بند ساک دستی کدام است؟

  • بند ساده

بند ساده

ساده ترین و ارزان ترین نوع بند ساک دستی بند ساده می باشد. این نوع بند اغلب در تمامی رنگ ها موجود بوده و تنوع بالایی دارد. این نوع بند که کمی شبیه به بند کفش است، پرکاربردترین نوع انواع بند می باشد.

  • بند کنفی

بند کنفی

بند کنفی از الیاف پنبه ساخته شده است که بهم تابیده شده اند و بند را ایجاد کردهه اند. این نوع بند به رنگ طبیعی کرم بوده و بخصوص برای ساک دستی های کرافت و ساک دستی هایی که ظاهر سنتی دارند، مناسب است. بند کنفی ظاهر ساده و زیبایی دارد و دارای طرفداران زیادی می باشد. این بندها کیفیت و ضخامت خوبی دارند و قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. بندهای کنفی از نظز ساختار شبیه به بندهای پیچ هستند.

  • بند زنبوری

بند زنبوری

بند زنبوری افت بسیار محکم و نرمی دارد. اینو نوع بند به دلیل اینکه دارای ساختار و شکل تو در تو به صورت لانه زنبور می باشد، به بند زنبوری شهرت یافته است. این بندها ضخامت بیشتری نسبت به بند ساده دارند و اغلب به دلیل استفاده کم، در بازار کمیاب تر می باشند. این بندها دارای تنوع رنگ خوبی می باشند و بسیار محکم می باشند.

  • بند پیچ

بند پیچ

بندهای پیچی از مواد اولیه پلی ‌استر و نخ ساخته می‌ شوند و به دلیل وجود پلی استر کمی درخشنده بوده و ظاهر زیبا و لوکسی دارند. بندهای پیچی جزء پرکاربردترین نوع بندها برای ساک دستی بوده و به نسبت بند ساده کمی گران تر می باشند. ضخامت این نوع بند با توجه به ساختار 3لایه و یا 4 لایه، که در هم تنیده و بافته شده اند، از انواع دیگر بیشتر بوده و ساختار بسیار محکمی دارند که قدرت تحمل بار آن ها را بسیار بالا برده است. این نوع بند دوام و عمر بالایی دارند. این بندها تنوع رنگ خوبی دارند و پرکاربردترین رنگ آن هنا سفید، مشکی، طلایی و نقره ای می باشد.

  • بند کاغذی

بند کاغذی

بند کاغذی از به هم پیچیده شدن دسته ای کاغذ کنار هم به همراه چسب ساخته می شود. این بندها استحکام به نسبت خوبی داشته و اغلب برای ساک دستی های کرافت با گرماژ پایین که نیاز به تحممل وزن بالایی ندارند، استفاده می شود. این بندها اغلب در رنگ های کرم، سفید و یا چند رنگ وجود دارند. قیمت مناسبی داشته و کاربرد کمتری نسبت به دیگر بندها دارا می باشند. این بندها توسط چسب به ساک دستی می چسبند و با استفاده از این بندها دیگر نیازی به سوراخ کردن ساک دستی ها نمی باشد.

  • بند روبانی

بند روبانی

بند روبانی که اغلب از جنس ساتن می باشد، بندی است که لوکس بوده و برای ساک دستی های لوکس به کار می رود. آن ها تنوع بالایی دارند و قابلیت چاپ لوگو و نام تجاری در تعداد بالا را نیز دارند. بند روبانی مشتریان را تحت تاثیر قرار داده و توجه آن ها را جلب می کند. این بندها به ساک دستی ها ارزش بیشتری داده و بسته بندی را لوکس می کنند.

  • بند تسمه ای

بند تسمه ای نوعی بند به عرض حدود یک و نیم سانتی متر بوده و جنس آن از نوعی پارچه ضخیم می باشد. این بندها کمترین کاربرد را در میان انواع بندها داشته و به ندرت تولید می شوند.

چرا بند ساک دستی مهم است؟

وقتی صحبت از ساک دستی های کاغذی به میان می آید، روش های مختلفی برای تنوع بخشیدن به آن ها وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از انواع مختلف بند ساک دستی می باشد. بندهای ساک دستی جدا از نوع کاغذ استفاده شده، ابعاد، نوع چاپ، گزینه ای قابل تنظیم می باشند که می توانید به سلیقه ی خود آن ها را انتخاب نمایید.

ممکن است فکر کنید که بندها بی اهمیت تر از آنند که تفاوتی در ظاهر ساک دستی ایجاد کنندف اما آن ها آنقدر مهم هستند که به سادگی در زیبایی و تغییر ساک دستی موثر باشند. به همین دلیل انواع مدل های ساک دستی با بندهای متفاوت وجود دارد.

مزایای بند کاغذی پیچ خورده چیست؟

مزایای بند کاغذی پیچ خورده چیست؟

اول از همه، در نیروی کشش خود ظاهر می شود. برخی از کارخانه های قدیمی بند کاغذی از کاغذ کرافت وارداتی به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند تا محصولات دارای مزایای انعطاف پذیری و شکل پذیری خوب باشند. خط تولید ماشین آلات حرفه ای این کارخانه باعث می شود که سطح بند کاغذی ظریف و زیباتر شود. همراه با کنترل کیفی دقیق شرکت، بند کاغذی تشکیل شده دارای ضخامت یکنواخت و کشش قوی است که تصویر شکننده بند کاغذی را بازنویسی کرده است.

بعد در مورد تغییر شکل بند کاغذی پیچ خورده با ترکیب مفهوم حفاظت از محیط زیست و خلاقیت بگ های کاغذی، از سیستم اصلی پیچ خورده تک رشته ای به سیستم پیچ خورده دو رشته ای یا چند رشته ای توسعه یافته است. شکل غنی تر و سه بعدی است و هر چه رشته ها بیشتر باشد، کشش قوی تر است. همچنین یک شکل صاف با رشته های متعدد در کنار هم وجود دارد که به آن بند طناب می گویند که برای بگ های کاغذی نازک دو بعدی مناسب است. علاوه بر این، برخی از بندهای کاغذی که به شکل های خاصی مانند مسابقه اسب دوانی و قلاب بافی بافته می شوند، به سادگی برای جایگزینی بندهای نخی به دنیا می آیند و نیازهای طراحی انواع مختلف بگ های کاغذی را برآورده می کنند.

وقتی صحبت از زیبایی طرح به میان می آید، اضافه کردن برخی فاکتورهای رنگ اجتناب ناپذیر است. تکنولوژی رنگرزی و تثبیت شرکت های بزرگ بند کاغذی، آن ها را ساده و ظریف می کند. رنگ پوست گاو ساده، سفید خالص و سیاه ثابت سه رنگ اصلی کاغذ کرافت هستند. رنگ های دیگر را می توان در ترکیب تک رنگ یا چند رنگ رنگ آمیزی کرد و طرح را دلخواه می کند.

به عنوان یک حامل فرهنگ نام تجاری، بگ کاغذی می تواند به طور دقیق فلسفه شرکت را منتقل کند، بسیار مهم است. به دلیل ویژگی های خود مواد، بگ کاغذی را می توان بدون توجه به اینکه لوگوی برند و خلاقیت تبلیغاتی آن چقدر ظریف و منحصر به فرد باشد، به وضوح و زیبایی بر روی سطح بگ نمایش داده می شود.

در مقایسه با دیگر بندها، بندهای کاغذی پیچ خورده فعلی دارای مزایای خوبی از نظر کشش و تغییر شکل هستند.

ویژگی های بند ساک دستی خوب چیست؟

ویژگی های بند ساک دستی خوب چیست؟

  • بند ساک دستی باید انعطاف خوبی داشته باشد.
  • بند ساک دستی باید بافت متراکم و محکمی داشته باشد تا به مرور زمان از هم باز نشود.
  • اندازه بند ساک دستی باید متناسب با اندازه بگ باشد؛ باید برای ساک دستی های کوچک از بندهای کوتاه و بالعکس استفاده شود.
  • بند ساک دستی باید جنس نرم و باکیفیتی داشته باشد تا به دست آسیب نرساند.
  • بند ساک دستی نباید حالت کشسان داشته باشد.
  • بند ساک دستی باید باکیفیت بوده و نخ کش نشود.