5/5 - (1 امتیاز)

خرید پاکت پنجره دار راه حل های روزافزون بسته بندی برای محصولات مختلف است که در حداقل تعداد 100 عدد به فروش می رسد. آن ها در کنار ساک دستی آماده برای ارائه محصولات بسیار کاربردی می باشند. پاکت های پنجره دار در تعداد فزاینده ای از صنایع برای جذب مشتری استفاده می شود. از جمله این صنایع، بازار تنقلات است که اخیراً شروع به ارائه محصولات محبوب بسته بندی شده در پاکت های پنجره دار برای افزایش تازگی، راحتی و آگاهی از برند کرده است. این پاکت ها برخلاف جعبه آماده به منابع و انرژی کمتری برای تولید نیاز دارند و در نتیجه ارزان تر هستند.

پاکت پنجره دار چیست؟

پاکت پنجره دار چیست؟

پاکت های پنجره دار معمولاً در صنایع F&B، لوازم خانگی، غذای حیوانات خانگی و سایر صنایع استفاده می شود. پاکت های پنجره دار، کیسه های مفید و سبکی هستند که می توانند به تنهایی بایستند و برای نگهداری استفاده می شوند. علاوه بر این، پاکت ها دارای قفل زیپی هستند که به تازگی محصول را در داخل خود نگه می دارد. همچنین پاکت های پنجره دار بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم هستند. محبوبیت آن ها در مقایسه با بسیاری از راه حل های بسته بندی دیگر در بازار افزایش یافته است.

پاکت های زیپ کیپ پنجره دار برای کاربردهای معمولی مانند پودر، تنقلات، مایعات و نوشیدنی های آماده مناسب هستند. علاوه بر این، آن ها نسبت به راه حل های بسته بندی سنتی مانند جعبه های مقوایی و بطری های شیشه ای از منابع کمتری استفاده می کند که در نتیجه هزینه ساخت کمتری را به همراه دارد. با این حال، هزینه ساخت پایین کیفیت آن را به خطر نمی اندازد.

پاکت های پنجره دار از مواد کمی سفت تر ساخته شده اند که به پاکت ها کمک می کند تا به تنهایی بایستند. علاوه بر این، پاکت های پنجره دار از چندین لایه از مواد مانع تشکیل شده اند که عملکردهای مختلفی را انجام می دهند. لایه های چندگانه آن را می توان به سه گروه عمده تقسیم کرد که هر کدام وظایف خاص خود را دارند. این سه گروه عمده عبارتند از:

لایه خارجی

لایه بیرونی کیسه تبلیغاتی را نشان می دهد که پیام برند را منتقل می کند و برای مصرف کنندگان جذاب است.

لایه میانی

لایه میانی یک لایه محافظ است که محتویات پاکت را سالم و تازه نگه می دارد.

لایه داخلی

لایه داخلی مهم ترین است. این لایه دارای درجه بندی مواد غذایی است و مورد تایید FDA است که ایمنی را در هنگام تماس مستقیم با یک محصول غذایی تضمین می کند. معمولاً برای جلوگیری از دستکاری پاکت قابل آب بندی حرارتی است.

پاکت های پنجره دار را می توان با ویژگی های اضافی مانند زیپ، دهانه، سوراخ های بالایی و بریدگی های پارگی برای رفع نیازهای مختلف بسته بندی سفارشی کرد.

چرا پاکت های پنجره دار در بازار محبوب هستند؟

چرا پاکت های پنجره دار در بازار محبوب هستند؟

در زیر دلایلی برای محبوبیت پاکت های پنجره دار زیپ کیپ در بازار تنقلات آورده شده است.

خرید پاکت پنجره دار باعث افزایش آگاهی از برند می شود

خرید پاکت پنجره دار باعث افزایش آگاهی از برند می شود

جنبه بسته بندی برای برندسازی و فروش یک کسب و کار مهم است. بسته هایی که به صورت صاف روی قفسه ها قرار می گیرند، دید کمی دارند. با این حال، پاکت ‌های ایستاده، دید و فضای بیشتری را برای جذب مشتریان با ایستادن روی قفسه‌ ها فراهم می‌کنند.

خرید پاکت پنجره دار باعث امکان پیش نمایش محصول را فراهم می کند

خرید پاکت پنجره دار باعث امکان پیش نمایش محصول را فراهم می کند

امکان پیش نمایش محصول را با نمایش محتویات پاکت و برجسته کردن محصول داخلی فراهم می کند. اطلاعات درج شده روی کیسه نیز از فاصله دور به وضوح قابل مشاهده است.

خرید پاکت پنجره دار باعث تبلیغ و فروش بیشتر می شود

خرید پاکت پنجره دار باعث تبلیغ و فروش بیشتر می شود

پاکت های زیپ دار در طیف وسیعی از اندازه ها و طول ها موجود هستند. آن ها در اندازه های نمونه موجود هستند که به ترویج و ایجاد آگاهی از برند کمک می کند. این پاکت های اندازه نمونه برای بسته‌ بندی اندازه نمونه محصول ایده‌آل هستند و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا محصولات را بدون تعهد به خرید امتحان کنند.

خرید پاکت پنجره دار باعث محافظت از محصول می شود

خرید پاکت پنجره دار باعث محافظت از محصول می شود

پاکت های پنجره دار نه تنها برای نمایش، بلکه برای نگهداری و محافظت از محصولات نیز محبوب هستند. پاکت های پنجره دار می توانند به تازه تر نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی تری کمک کنند و بسته به نوع مواد فیلمی که برای ساخت کیسه استفاده می شود، می تواند در برابر رطوبت، آلودگی ها، اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محافظت کند.

خرید پاکت پنجره دار باعث راحتی و قابلیت حمل می شود

خرید پاکت پنجره دار باعث راحتی و قابلیت حمل می شود

پاکت های پنجره دار به دلیل شکل انعطاف پذیری که دارند، برخلاف سایر محلول های بسته بندی مانند شیشه یا جعبه، فضای کمتری را در قفسه ها اشغال می کنند. آن ها همچنین می توانند بدون مشکل یا نشتی از یک مکان به مکان دیگر حمل یا حمل شوند، زیرا دارای زیپ قابل بسته شدن هستند. با زیپ قابل درزگیری، در صورت باقی ماندن مواد غذایی، مصرف کننده می تواند برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی، کیسه را دوباره ببندد.

خرید پاکت پنجره دار باعث پایداری و صرفه جویی در هزینه می شود

خرید پاکت پنجره دار باعث پایداری و صرفه جویی در هزینه می شود

پاکت های پنجره دار به مواد کمتر و انرژی کمتری برای تولید نیاز دارند. به عنوان مثال، بسته بندی هاردباکس در مقایسه با پاکت های پنجره دار سه برابر انرژی تولید مصرف می کند. در نتیجه، پاکت های زیپ دار باعث صرفه جویی در هزینه و حاشیه سود بالاتر می شود. علاوه بر این، پاکت های پنجره دار بیشتری می توانند در هنگام توزیع اقلام در یک وسیله نقلیه جا شوند و در هزینه سوخت صرفه جویی کنند.

مواد مختلف موجود در پاکت های پنجره دار چیست؟

مواد مختلف موجود در پاکت های پنجره دار چیست؟

پاکت های پنجره دار از طیف گسترده ای از مواد تشکیل شده است. از این رو، کسب و کارها می توانند مواد آن ها را پیدا کنند که به خوبی برای نیازهای بسته بندی آن ها کار کند. بسته به نوع محصولاتی که کسب و کار می فروشد، ممکن است یک ماده را بر ماده دیگر ترجیح دهند. این مواد را می توان در طراحی بسته بندی کلی یک کسب و کار گنجاند تا طراحی منسجم تر و تصویر محصول یا برند ایجاد شود. در زیر برخی از مواد محبوب برای طرح های بسته بندی پاکت های پنجره دار آورده شده است:

  • فیلم شفاف
  • فیلمی با چند لایه (برای تازگی)
  • مواد ساخته شده از کرافت

فیلم های زیست تخریب پذیر برای بسته بندی پاکت های پنجره دار نیز برای افرادی که به پایداری و محیط زیست اهمیت می دهند، در دسترس هستند.

سبک های مختلف پاکت های پنجره دار چیست؟

سبک های مختلف پاکت های پنجره دار چیست؟

کسب ‌و کارها می ‌توانند از میان انواع سبک ‌های پاکت های پنجره دار که برای محصولاتشان مناسبئ‌تر هستند، علاوه بر طراحی بسته ‌بندی عالی، انتخاب کنند. به عنوان مثال، پاکت های پنجره دار با دهانه برای محصولات مایع ایده آل هستند. از دیگر طرح ‌های پاکت های پنجره دار می‌توان به کیسه ‌های پایینی، کیسه‌ های پایین تخت، کیسه ‌های پشتی و غیره اشاره کرد. استفاده از کاغذ پوستی و لیبل دایره ای در بعضی موارد کاربرد دارند؛ ولی اغلب برای بسته بندی هایی که با ساک دستی کاغذی و یا جعبه آماده در کنار چاپ روبان انجام میشود.

کسب و کارها ممکن است پاکت های پنجره دار شفاف را انتخاب کنند تا مشتریان دید بهتری از محتوای داخل بسته بندی داشته باشند. گزینه دیگر پاکت های زیپ دار قابل بسته شدن است که به تازه نگه داشتن محتویات و جلوگیری از ریختن آن کمک می کند.

نتیجه

پاکت های پنجره دار یک راه حل بسته بندی عالی هستند، زیرا می توانند برای طیف گسترده ای از محصولات استفاده شوند. پاکت های پنجره دار یک راه حل بسته بندی یک اندازه مناسب برای همه نیستند. با این حال، آن ها همه کاره هستند و طیف وسیعی از کاربردها را دارند. علاوه بر این، می توان آن ها را سفارشی کرد و حتی برخی از آن ها سازگار با محیط زیست و پایدار هستند.