5/5 - (1 امتیاز)

خرید پاکت ترحیم در بسته های 50 عددی و به طور کلی در دو نوع ابعاد برای بسته بندی میوه و غذا می باشند. پاکت ترحیم به صورت ساک دستی آماده به صورت ساده و طرحدار ارائه می شود و در مدت دو الی سه ساعته به دست مشتریان می رسد. پاکت ترحیم برای پذیرایی مناسب و آبرومندانه از میهمانان در مراسم خاکسپاری و ترحیم استفاده می شود و کاملا دوستدار محیط زیست می باشد. این پاکت ها به برگزاری مراسم سرعت و نظم بهتری می بخشند و دارای ظاهر شیک و قیمت بسیار مناسبی می باشند. از چاپ روبان، جعبه آماده و یا بگ پارچه ای نیز در کنار پاکت ترحیم استفاده میشود .

ارسال پاکت ترحیم به چه صورت می باشد؟

ارسال به صورت فوری می باشد، در تهران با استفاده از پیک و به شهرستان با استفاده از تیپاکس و باربری انجام می شود.

پاکت ترحیم در چه ابعادی موجود می باشد؟

پاکت ترحیم در چه ابعادی موجود می باشد؟

پاکت ترحیم به طور کلی در دو نوع سایز برای بسته بندی میوه و غذا طراحی شده اند. پاکت های بزرگتر با کف پهن برای بسته بندی و حمل غذا مناسب می باشند.

پاکت ترحیم در چه تعدادی قابل سفارش است؟

پاکت های ترحیم در پک های 50 عددی بسته بندی شده اند و در حداقل تعداد 50 عدد قابل سفارش می باشند.

آیا امکان چاپ بر روی پاکت ترحیم وجود دارد؟

این پاکت ها در حداقل تعداد 50 عدد قابل چاپ می باشند. چاپ بر روی این پاکت ها 7 روز کاری زمان می برد. می توان از چاپ تک رنگ مشکی توسط چاپ سیلک اسکرین استفاده نمود و یا برای دید خوب بر روی پاکت های مشکی، می توان از چاپ طلاکوب و یا نقره کوب استفاده نمود. کیفیت پیام های تسلیت و یا اشعار دلخواه خود را می توانید با چاپ با کیفیت بر روی این پاکت ها اعمال کرد.

پاکت ترحیم چیست؟

پاکت ترحیم نوعی پاکت کرافت است که برای بسته بندی پک های خوراکی و غذای ترحیم استفاده می شووند تا در مراسم ترحیم پذیرایی شایسته و مناسبی از میهمانان که برای ابراز همدردی تشریف فرمایی کرده اند، انجام شود. این پاکت ها دارای بندهایی برای حمل راحت می باشند.

مزایای استفاده از پاکت ترحیم چیست؟

مزایای استفاده از پاکت ترحیم چیست؟

استفاده از پاکت های ترحیم به خصوص از زمان شیوع بیماری همه گیر گسترش زیادی یافته است. این پاکت ها به دلیل اینکه از کاغذهای بازیافتی ساخته شده اند از زمان تولید خود، به مرور در حال جایگزینی پاکت نایلونی ترحیم و ظروف یکبار مصرف شده اند. آن ها با ظهور خود باعث کاهش آلودگی و زباله در مراسم ترحیم و خاکسپاری شده اند. مزایای این پاکت ها عبارتند از:

  • پاکت ترحیم باعث کاهش مصرف پلاستیک ها شده اند.
  • آن ها سبک و دارای استحکام خوبی هستند و قاببلیت تحمل غذاها و میوه ها و اقلام خوراکی را در مراسم ترحیم دارند.
  • پاکت های ترحیم کمک می کنند تا اقلام پذیرایی را به راحتی و با نظم بسیار خوبی بسته بندی کنید.
  • با استفاده از آن ها می توان پذیرایی خوبی از تمامی میهمانان داشت.
  • آن ها را به سادگی می توان بین میهمانان توزیع نمود.
  • بدلیل بند ساک دستی حمل بسیار راحتی دارند.
  • آن ها دوستدار محیط زیست بوده و کاملا قابل بازیافت هستند.
  • این پاکت ها از مواد بازیافتی تشکیل شده اند.
  • آن ها دارای طرح ها و مدل های متنوعی می باشند.
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.
  • آن ها دارای وزن کم و حجم بسیار کمی بوده، در نتیجه ارسال آن ها راحت می باشد.

چرا از پاکت ترحیم بجای پاکت های نایلونی استفاده کنیم؟

امروزه کاهش پلاستیک مهم ‌ترین نگرانی زیست ‌محیطی بسیاری از افراد و نهادها می باشد. پاکت های کاغذی همچنان در همه جا محبوب هستند، اما در گذشته پاکت های نایلونی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بدلیل قیمت ارزان و عدم آگاهی مردم استفاده زیادی می شد، زیرا پلاستیک به عنوان یک ماده بادوام تر و ارزان تر دیده می شد.

در مراسم ترحیم نیز اغلب از نایلون ترحیم و یا ظروف یکبار مصرف استفاده می شود که به تولید زباله بیشتر و آلودگی محیط زیست منجر می شوند. اما امروزه با تغییر روند مصرف پلاستیک و استفاده از بسته بندی های کاغذی مانند پاکت ترحیم کاغذی این فرهنگ رو به تغییر می باشد. اما آیا کیسه های کاغذی نسبت به کیسه های پلاستیکی دوستدار محیط زیست هستند؟

پاکت ترحیم از مواد طبیعی سازگار با محیط زیست ساخته شده که تجزیه پذیر هستند، اما پاکت های نایلونی قابل تجزیه نبوده و به زباله انداخته می شوند. این پاکت ها اغلب به همراه افراد به خانه برده می شود و ممکن است از آن چندین بار استفاده کنند. همچنین این پاکت ها را می توان در قسمت زباله خشک انداخت تا به چرخه ی بازیافت بازگردند.