5/5 - (1 امتیاز)

خرید جعبه کفش آماده در بسته های 50 عددی و با کیفیت عالی در دو نوع جعبه کفش زنانه و جعبه کفش مردانه موجود می باشند. جعبه کفش آماده نوعی جعبه آماده مناسب برای بسته بندی انواع کفش می باشد که برای بسیاری از تولیدکنندگان و یا فروشندگان کفش کابردی است. می توان بر روی این جعبه ها لوگو و نام برند خود را چاپ نمود تا علاوه بر بسته بندی، تبلیغی مفید برای برند شما باشد. استفاده از جعبه کفش به همراه یک ساک دستی آماده متناسب با آن بسته بندی شما را منحصر به فرد کرده و برند شما را به عنوان یک برند حرفه ای نشان می دهد. در زمانی که نیاز به بسته بندی لوکس برای کفش دارید می توانید از چاپ روبان، کاغذ پوستی آماده و لیبل دایره ای برای لاکچری تر شدن بسته کفش استفاده کنید.

لیست قیمت جعبه آماده

حداقل تعداد سفارش جعبه کفش آماده چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش جعبه کفش آماده چقدر است؟

جعبه های کفش زنانه و مردانه در پک های 50 عددی بسته بندی شده اند و امکان سفارش زیر 50 عدد وجود ندارد.

ابعاد جعبه کفش آماده به چه صورت می باشد؟

ابعاد جعبه کفش در دو نوع زنانه با ابعاد 28×17×10 و مردانه با ابعاد 32×22×11.5 می باشند که برای انواع کفش زنانه و مردانه مناسب می باشند.

قیمت جعبه کفش آماده چگونه است؟

قیمت جعبه کفش با توجه به نوع آن و تعداد سفارش متفاوت است. برای اطلاع از قیمت ها در تلگرام و یا واتساپ به شماره 09125786139 پیام دهید.

چاپ بر روی جعبه کفش آماده چگونه است؟

از آنجایی که جعبه های کفش به صورت آماده و تولید شده هستند، امکان چاپ سیلک اسکرین به صورت تک رنگ و یا طلاکوب و نقره کوب در حداقل تعداد 50 عدد وجود دارد.

ارسال جعبه کفش آماده از چه طریقی می باشد؟

ارسال جعبه کفش آماده از چه طریقی می باشد؟

ارسال به تهران از طریق پیک موتور و ارسال به شهرستان از طریق تیپاکس یا باربری انجام می شود.

مزایای استفاده از جعبه کفش آماده چیست؟

  • این جعبه ها در تعداد کم قابل سفارش می باشند.
  • جعبه کفش آماده از جنس با کیفیت ساخته شده و مقاومت آن بسیار خوب است.
  • حتی در صورت تعداد بالای سفارش این جعبه ها حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و هزینه ارسال را کاهش می دهند.
  • جعبه کفش در هر دو نوع زنانه و مردانه موجود است.
  • جعبه های کفش آماده قابلیت چاپ لوگو و نام تجاری را در تعداد کم (حداقل 50 عدد) دارند.
  • این جعبه ها از کفش ها در برابر شکستی و آلودگی محافظت می کنند.
  • جعبه های کفش خطری برای محیط زیست ندارند، زیرا از مواد طبیعی و قابل بازیافت ساخته شده اند.

چگونه جعبه کفش آماده بر رشد کسب و کار شما تاثیر می گذارند؟

جعبه های کفش روشی عالی برای فروش کفش بدون داشتن فروشگاه کفش هستند. اگرچه ممکن است آن ‌ها در خانه یا محل کار شما ظاهری نداشته باشند، اما می ‌توانید زمانی که سعی می ‌کنید کفش ‌های جدیدی بفروشید که هنوز فروشگاهی ندارید، آن ‌ها را برای شما مناسب می کند. بیایید بررسی کنیم که چگونه جعبه های کفش می توانند به شما در رشد کسب و کار و فروش محصولات بیشتر کمک کنند.

یک راه عالی برای شروع فروش کفش، ایجاد یک فروشگاه آنلاین و بازاریابی خوب آن از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. بسیاری از تولیدی ها و کسب و کارهایی که به صورت دست ساز کفش تولید می کنند می توانند از این جعبه ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده کرده و ارزش آن را بالا ببرند. زیرا بسته بندی ظاهری همه چیز است و اولین موردی است که به چشم مشتری می آید و اهمیت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با هدیه دادن کفش‌هایی برای تبلیغ کسب‌وکار جدید خود، آن را تبلیغ کنید.