5/5 - (1 امتیاز)

خرید لیبل دایره ای آماده در بسته های 200 عددی و طرح ها و رنگ های متفاوت به فروش می رسد. اغلب مزون ها و یا آنلاین شاپ ها این لیبل ها را برای بستن درب ساک دستی آماده و یا چسباندن روی جعبه آماده در کنار چاپ روبان از لیبل دایره ای استفاده می کنند. این لیبل ها آماده بوده و به صورت فوری ارسال می شوند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. این لیبل ها کاغذی بوده و دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و در حداقل تعداد 200 عدد به صورت اختصاصی نیز قابل چاپ می باشند. اغلب از لیبل ها برای ساک دستی پارچه ای آماده استفاده نمیکنند و کاربرد بیشتر لیبل ها در بسته بندی است که با کاغذ پوستی انجام می شود.

حداقل تعداد سفارش لیبل دایره ای آماده چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش لیبل دایره ای آماده چقدر است؟

این لیبل ها در بسته های 200 عددی موجود می باشند، بنابراین حداقل تعداد سفارش برای هر طرح 200 عدد می باشد.

ابعاد لیبل دایره ای آماده چقدر است؟

ابعاد لیبل دایره ای آماده دارای قطر 5.5 سانتی متر است که سایز مناسبی برای اغلب مشتریان می باشد که برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید در تلگرام و یا واتساپ مجموعه پیام دهید.

ارسال لیبل دایره ای آماده به چه صورت می باشد؟

ارسال سفارشات در تهارن با استفاده از پیک موتوری انجام می شود. ارسال به شهرستان ها نیز با استفاده از تیپاکس انجام می شود.

آیا امکان چاپ اختصاصی لیبل دایره ای در تعداد کم وجود دارد؟

چاپ لوگو بر روی لیبل دایره ای آماده در حداقل تعداد 200 عدد و با زمینه ی سفید قابل انجام است. در صورت چاپ طرح با زمینه ی رنگی حداقل تعداد سفارش هزار عدد می باشد.

لیبل دایره ای آماده چیست؟

لیبل دایره ای آماده چیست؟

لیبل دایره ای آماده یک لیبل پشت چسب دار با قطر 5.5 سانتی متر و با طرح های مختلف می باشد که برای چسباندن روی بسته بندی و ارسال پیام های تشکر استفاده می شود.

مزایای استفاده از لیبل دایره ای آماده چیست؟

مزایای استفاده از لیبل دایره ای آماده چیست؟

  • قیمت این لیبل ها بسیار مناسب است.
  • تنوع طرح و رنگ بسیار خوبی دارند.
  • ابعاد متناسبی دارند که برای اغلب کسب و کارها مناسب است.
  • ارسال آن ها در کمترین زمان صورت می گیرد.
  • در تعداد کم قابل سفارش هستند.
  • برای ارسال پیام های تشکر به مشتری عالی هستند.
  • کیفیت بسیار خوبی دارند.
  • می توان آن ها را سفارشی کرد.
  • به بسته بندی شما اعتبار بیشتری می بخشند.

لیبل دایره ای آماده برای چه کسب و کارهایی مفید است؟

لیبل دایره ای آماده برای چه کسب و کارهایی مفید است؟

  • لیبل دایره ای آماده برای مزون
  • لیبل دایره ای آماده برای کیف و کفش
  • لیبل دایره ای آماده برای پوشاک
  • لیبل دایره ای آماده برای آنلاین شاپ ها
  • لیبل دایره ای آماده برای شمع
  • لیبل دایره ای آماده برای لوازم آرایشی
  • لیبل دایره ای آماده اکسسوری ها
  • لیبل دایره ای آماده برای لوازم آرایشی

گاهی اوقات می توان اهمیت لیبل ها را دست کم گرفت. آن ها یک هدف مهم را انجام می دهند زیرا می توانند به شناسایی محصول کمک کنند و در عین حال اطلاعات مهمی را برای آگاه نگه داشتن مشتریان و اعضای تیم از هر موقعیت خطرناک ارائه می دهند.

آیا می‌دانستید که کوزه ‌های شراب در مقبره پادشاه توت ‌خامن کشف شده‌ اند و لیبل ‌های آن ها حاوی جزئیات کافی برای مطابقت با قوانین موجود در کشورهای کنونی است؟ این نشان می دهد که چه مدت از لیبل ها برای ارائه اطلاعات استفاده شده است.

با تمام کاربردهای برچسب زدن امروزه، در این مقاله به چهار مزیت لیبل برای کسب و کار شما می پردازیم.

اطلاعات را به اشتراک می گذارد

آیا می‌دانستید که در طول جنگ جهانی دوم، از برچسب ‌ها به عنوان برچسب ضربه ‌گیر برای تبلیغ و به اشتراک گذاشتن ایده ‌ها با مردم استفاده می ‌شد؟ برچسب زدن همیشه در ارائه اطلاعات بسیار مفید بوده است. همانطور که قبلاً به اختصار ذکر شد، به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد یک محصول به مردم برای بسیاری از صنایع، به ویژه غذا و نوشیدنی، حیاتی است. یک برچسب سفارشی سازی شده به خوبی می تواند مواد تشکیل دهنده محصولات، دستورالعمل ها و منابع آن مواد را بیان کند و به اطمینان خاطر مشتری کمک کند. برچسب زدن همچنین می تواند برای انبار مفید باشد، زیرا می تواند اطلاعاتی در مورد نحوه کار با محصول ارائه دهد.

کارایی ایجاد می کند

برچسب زدن حرفه ای به نظر می رسد و به طرف های درگیر در زنجیره تامین در نحوه رسیدگی به بسته شما کمک می کند. با اطلاعات و دستورالعمل های صحیح روی بسته خود، می توان از گم شدن بسته ها یا بازگشت آسیب دیده جلوگیری کرد. اطمینان از ارائه یک برچسب با تمام اطلاعات مرتبط، به افزایش میزان موفقیت شما در تحویل کمک می کند.

تحویل در تجارت الکترونیک را بهبود می بخشد

تمام خریدهای تجارت الکترونیکی به چندین لیبل در طول سفر از انبار تا مقصد نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که به موقع و در مکان مناسب می رسند. یک برچسب سفارشی به بسته بندی شما کمک می کند تا در هنگام حمل و نقل گم شود. و همچنین برچسبی در مورد نحوه نگهداری بسته، می تواند بازگشت آسیب دیده را کاهش دهد. بسیاری از مشاغل با قابلیت های تجارت الکترونیک تماس های متعددی را در مورد بسته های آسیب دیده، دیر یا گم شده دریافت می کنند. برای جلوگیری از این امر، مهم است که مطمئن شوید برچسب ‌های شما دستورالعمل ‌های واضحی را نشان می ‌دهند تا احتمال وقوع این اتفاق کاهش یابد.

ایمنی و امنیت

لیبل زدن نه تنها به بسته بندی شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شود، بلکه محافظت و امنیت محصول شما را نیز تضمین می کند. انواع مختلف برچسب ایمنی و مراقبت عبارتند از:

برچسب‌های ضربه‌ای: می‌توانند برای تشخیص سوءاستفاده از بسته‌های شما استفاده شوند، زیرا در صورت استفاده تقریباً یک علامت قرمز ظاهر می‌شود. این می تواند به ویژه برای محصولات حساس دارویی یا پزشکی مفید باشد.

برچسب های امنیتی: شواهدی مبنی بر دستکاری از طریق لایه پشتی چسب دائمی پوست و چسب آن ارائه می دهد. وقتی کسی سعی می کند برچسب را جدا کند، پیامی روی بسته باقی می ماند تا به گیرنده هشدار دهد که بسته دستکاری شده است.

برچسب های هشدار خطر سازمان ملل: هشدارهایی را در مورد هرگونه خطر احتمالی ارائه می دهد. برخی از این ویژگی های برچسب عبارتند از گاز سمی، مواد منفجره، رادیواکتیو، قابل اشتعال، سم و غیره.

نشانگرهای دما: محلول بسته بندی با دمای کنترل شده که نشان می دهد آیا کالا در طول حمل و نقل در معرض دمای غیرقابل قبولی قرار گرفته است یا خیر.