5/5 - (1 امتیاز)

چاپ جعبه فوری در تعداد کم اغلب از زیر مجموعه های جعبه آماده به شمار می آید. اغلب کسب و کارهایی که در گذشته چاپ جعبه در تیراژ بالا سفارش می دادند امروزه از چاپ جعبه فوری در تعداد کم استفاده میکنند و اغلب برای زیباتر شدن جعبه خود از ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای در کنار چاپ روبان برای زیباتر شدن آن استفاده می کنند .

لیست قیمت جعبه آماده

چاپ جعبه آماده فوری برای چه زمان هایی کاربرد دارد ؟

چاپ جعبه آماده فوری برای چه زمان هایی کاربرد دارد ؟

چاپ جعبه فوری در تعداد کم برای زمان هایی که جعبه های خود را تمام کرده اید و نیاز فوری به جعبه دارید، گزینه ای عالی و مقرون به صرفه می باشد. آن ها جعبه آماده هستند که تولید شده و مانند ساک دستی آماده می توان روی آن ها لوگو و نام تجاری را چاپ نمود. این جعبه ها بخصوص برای کسب و کارهای نو و آنلاین شاپ ها که نیاز به تعداد کم جعبه دارند، مناسب می باشد. به دور این جعبه های روبان چاپ شده بپیچید تا بر جذابیت آن ها بیفزایید و مشتریان بیشتری جذب کنید. این جعبه ها در حداقل تعداد 50 عدد قابل سفارش می باشند.

مزایای چاپ جعبه فوری در تعداد کم چیست؟

مزایای چاپ جعبه فوری در تعداد کم چیست؟

جعبه های بسته بندی منحصر به فردی هستند که مزایای زیادی را ارائه می دهند. این جعبه ها برای هر کسب و کاری مناسب هستند و بهترین راه حل بسته بندی را برای هر محصولی ارائه می دهند. برای افرادی که می خواهند به راحتی و بدون هیچ گونه چالشی در بسته بندی محصولات خود تجارت کنند، بهترین گزینه انتخاب بسته بندی سفارشی با این جعبه ها است. این جعبه ها مزایای زیادی را ارائه می دهند که کار را برای کارکنان شما آسان می کند و همچنین می تواند فروش و سود شما را افزایش دهد. در زیر برخی از مزایا و دلایل انتخاب جعبه های فوری برای کسب و کار شما آورده شده است.

از محصولات شما حفاظت می کنند

انتخاب جعبه های بسته بندی که حداکثر محافظت را برای محصولات شما ارائه می دهند، ضروری است. این نه تنها به نفع مشتریان بلکه برای شما نیز خواهد بود. هنگامی که کالای شما به سلامت به مقصد می رسد، سود کامل و بی قید و شرط شما نیز تضمین می شود. این جعبه ها می توانند به حفظ ارزش محصولات شما از نقطه تولید تا زمانی که به مقصد نهایی منتقل می شوند، کمک کنند. هیچ جعبه بسته بندی دیگری بهتر از این جعبه های بسته بندی کار نمی کند.

آن ها با مواد با کیفیت و محکم ساخته شده اند که به آن ها توانایی مقاومت در برابر هر نوع فشار یا سایش را می دهد. هنگام سفارشی سازی جعبه های خود با مواد مقوایی، ضخامت مواد مورد نظر خود را برای جعبه های بسته بندی خود با دقت انتخاب کنید. ضخامت می تواند از 280 GSM یا 550 GSM متغیر باشد، بسته به آنچه برای محصولات خود می خواهید. با استفاده از این جعبه های بسته بندی می توانید به راحتی کالاهای خود را از یک مقصد به مقصد دیگر حمل کنید.

انعطاف پذیر هستند

ویژگی های زیادی وجود دارد که جعبه های مقوایی را منحصر به فردتر از هر جعبه بسته بندی دیگری می کند. این جعبه ها سازگاری بالایی دارند. آن ها را می توان به هر شکل یا اندازه ای به راحتی برش داد. ویژگی های این جعبه ها بی پایان است. این واقعیت که می توان آن ها را سفارشی کرد یا به هر اندازه ای برش داد، به تولید کنندگان اجازه می دهد تا جعبه های بسته بندی منحصر به فردی را طراحی کنند که محصولات آن ها را کاملاً در بر بگیرد.

برای بسته بندی محصولات متنوع کاربردی هستند

جعبه های فوری جعبه های بسته بندی عالی هستند. آن ها برای محصولات مختلفی مانند کتاب، کفش، لوازم جانبی کوچک، لباس و بسیاری موارد دیگر مناسب می باشند. از آنجایی که آن ها را می توان به هر اندازه یا شکلی برش داد، هیچ محدودیتی برای بسته بندی آن ها وجود ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها این جعبه ها را ترجیح می دهند، زیرا بسته بندی آن ها را با گزینه های زیادی راحت تر می کنند.