5/5 - (1 امتیاز)

خرید نایلون ترحیم در بسته های 100 عددی به فروش می رسند و در مقایسه با پاکت ترحیم و جعبه ترحیم قیمت بسیار ارزان تری دارند. این پاکت ها به صورت پاکت زیپ کیپ یا ساک دستی آماده، بگ پارچه ای و دارای پنجره ای برای نمایش محتویات هستند. نایلون ترحیم برای بسته بندی میوه و اقلام خوراکی برای پذیرایی در مراسم ترحیم استفاده می شوند. آن ها دارای حجم کم و وزن سبک هستند و به راحتی در کیف جا می شوند. این نایلون ها دارای دسته ای در قسمت بالا برای حمل راحت تر می باشند. نایلون ترحیم فضای بسیار کمی را در محل های دفن زباله ایجاد کرده و بنابراین آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کنند.

ارسال نایلون ترحیم چگونه است؟

ارسال نایلون ترحیم چگونه است؟

در صورتی که نیاز فوری به نایلون ترحیم دارید، این نایلون ها در تهران در طی فاصله زمانی دو الی سه ساعته بدست شما می رسند. ارسال به شهرستان نیز از طریق تیپاکس انجام می شود. در صورتی که مشتریان شهرستان نیاز فوری داشته باشند می توان آن ها را از طریق باربری ارسال نمود.

نایلون ترحیم در چه تعدادی به فروش می رسد؟

نایلون ترحیم در چه تعدادی به فروش می رسد؟

نایلون ترحیم در حداقل تعداد صد عدد به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش می توانید در تلگرام و یا واتساپ مجموعه پیام دهید.

نایلون ترحیم چیست؟

نایلون ترحیم نوعی پاکت زیپ دار پنجره ای مخصوص مراسم ترحیم است که با طرح های متناسب و با پیام های تسلیت، برای بسته بندی اقلام پذیرایی در مراسم خاکسپاری و ترحیم استفاده می شود. این نایلون ها دارای دسته پانچ شده در قسمت بالا بوده که راحتی حمل آن را برای میهمانان ایجاد می کنند. همچنین این نایلون ها دارای پنجره ای شفاف در قسمت جلو هستند تا محتویات داخل آن ها مشخص باشد.

مزایای نایلون ترحیم برای بسته بندی مواد غذایی در مراسم ترحیم چیست؟

مزایای نایلون ترحیم برای بسته بندی مواد غذایی در مراسم ترحیم چیست؟

به منظور رقابتی ماندن، کاهش هزینه های تولید و جذابیت برای جامعه ای آگاه تر از محیط زیست، شرکت های بیشتری به راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر روی می آورند.

در اینجا فقط برخی از مزایای استفاده از نایلون های ترحیم برای بسته بندی مواد غذایی آورده شده است.

نایلون های ترحیم از نظر بصری جذاب هستند:

نایلون های ترحیم به شما این امکان را می دهند که در طراحی بسته بندی خود واقعا خلاق باشید. می توانید آن ها را در طرح های متنوع ببینید و انتخاب کنید. آن ها بسته بندی مواد غذایی مراسم شما را شیک و مرتب می کنند و توجه میهمانان را جلب می نمایند.

نایلون های ترحیم سبک و انعطاف پذیر هستند:

آیا می خواهید میهمانان شما در حال حرکت از پذیرایی شما لذت ببرند؟ این یکی از بزرگترین مزایای نایلون های ترحیم برای بسته بندی مواد غذایی در مراسم ترحیم می باشد.

علاوه بر این، از آنجایی که بسته بندی انعطاف پذیرتر است، فضای بسیار کمتری را اشغال می کند. بنابراین می توان آن را در کیف نگهداری کرد و یا به همراه خود به راحتی حمل کرد.

ایده آل برای انواع خوراکی ها:

فرقی نمی‌کند که شیرینی، آبمیوه یا تنقلات بسته بندی ‌کنید. نایلون های ترحیم به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا بتوانند طیف گسترده ای از خوراکی ها را در خود جای دهند.

نایلون ترحیم آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند:

نایلون های ترحیم قابل بازیافت می باشند اما در صورتی که دور انداخته شوند، بدلیل اینکه حجم بسیار کمی دارند، فضای کوچکی را در آن محل ها که مخصوص دفن زباله می باشد، اشغال می کنند. در نتیجه آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود.