کیسه متقال آماده

کیسه متقال آماده

چاپ بر روی ساک متقال آماده

چاپ بر روی ساک متقال آماده

ساک متقال آماده برای شرکت

ساک متقال آماده برای شرکت

ساک متقال آماده برای شرکت

ساک متقال آماده برای شرکت
5/5 - (1 امتیاز)

خرید کیسه متقال امروزه به یک ترند برای شرکت ها و کسب و کارها و نیز مشتریان تبدیل شده است. این ساک دستی پارچه ای آماده در مدل های فلت به صورت آماده و در حداقل تعداد 50 عدد به فروش می رسند.  این کیسه ها جایگزینی ماندگار و سازگار با محیط زیست برای انواع ساک دستی آماده و کیسه های نایلونی و یا جعبه آماده می باشند. کیسه های متقال دوام بسیار بالایی دارند و قابل شستشو هستند، آن ها یک ابزار تبلیغاتی ماندگار با عمر طولانی برای برند شما می باشند. این کیسه ها با ظاهر شیک خود برند شما را حرفه ای نشان می دهند و به اعتبار ارزش آن می افزایند. تلفیق بگ متقال با چاپ روبان و بند ساک دستی میتواند تصویری ماندگار به همراه داشته باشد.

ساک دستی متقال (340 گرم) 50 عددیسایزقیمت هر عدد
عمودی فلت مدل دسته بندی30×3525000
عمودی فلت مدل دسته بندی30×4026000
عمودی فلت مدل دسته بندی35×4031000
عمودی فلت مدل دسته بندی35×4533000
عمودی فلت مدل دسته بندی40×5035000

حداقل سفارش بگ متقال چقدر است؟

حداقل سفارش بگ متقال چقدر است؟

حداقل سفارش بگ متقال 50 عدد است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید در تلگرام و یا واتساپ مجموعه پیام دهید.

چقدر زمان می برد تا بگ متقال ارسال شود ؟

ارسال بگ منقال به تهران 3 ساعته می باشد. شهرستان با تیپاکس ارسال می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید در تلگرام و یا واتساپ مجموعه پیام دهید.

آیا امکان چاپ بر روی ساک متقال آماده وجود دارد؟

آیا امکان چاپ بر روی ساک متقال آماده وجود دارد؟

بله، حداقل تعداد سفارش برای چاپ روی ساک متقال آماده 50 عدد می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی چاپ می توانید با شماره 09125786139 تماس بگیرید و یا به همین شماره در واتساپ پیام دهید.

ابعاد چاپ بر روی کیسه متقال آماده چقدر است؟

ابعاد چاپ بر روی کیسه متقال آماده چقدر است؟

چاپ لوگو بر روی ساک متقال آماده در ابعاد A5 می باشد. البته امکان چاپ در ابعاد A4 نیز وجود دارد که جهت اطلاع می توانید با کارشناس مجموعه تماس بگیرید.

از چه نوع چاپی بر روی کیسه متقال آماده استفاده می شود؟

چاپ بر روی این ساک دستی ها در تعداد کم توسط چاپ دیجیتال انجام می شود که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.

کیسه متقال آماده در چه سایزهایی موجود می باشد؟

کیسه متقال آماده در چه سایزهایی موجود می باشد؟

این ساک دستی ها در 5 سایز متداول، استاندارد و کاربردی تولید شده اند که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را در تعداد دلخواه سفارش دهید.

مزایای کیسه متقال آماده چیست؟

مزایای کیسه متقال آماده چیست؟

در اینجا برخی از مزایای قابل توجه استفاده از کیسه های متقال قابل استفاده مجدد برای تجارت شما آورده شده است.

از تامین مالی جمعی، بازاریابی تجربی گرفته تا شخصی ‌سازی، سناریوی کسب ‌و کار مدرن طی سال‌ ها با روندهای مختلفی تغییر کرده است. با این حال، همه این روندها برای رقابتی ماندن و جلب مشتریان بیشتر مهم هستند.

یکی از این روندهای مهم تبدیل شدن به یک تجارت پایدار یا دوستدار محیط زیست است. این به این دلیل است که مشتریان امروزی نسبت به نگرانی های زیست محیطی آگاهی بیشتری دارند. آن ‌ها ترجیح می‌ دهند از کسب ‌وکارهایی که به ‌خاطر شیوه‌ های سازگار با محیط‌ زیست معروف هستند، خرید کنند.

جای تعجب نیست که چرا بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند جنبه سبز خود را برجسته کنند. با این حال، عمل بلندتر از کلمات صحبت می کند.

چگونه به مشتریان خود این احساس را می دهید که شما واقعاً یک برند دوستدار محیط زیست هستید؟

چرا به جای کیسه های حمل پلاستیکی، کیسه های متقال را به آن ها پیشنهاد نمی کنید؟

از منظر تجاری، این کیسه ها قابل اعتماد، سازگار با محیط زیست و قابل استفاده مجدد هستند. از نظر مشتری، این محصولات بادوام، چند منظوره هستند و می توان از آن ها در همه راه ها استفاده کرد. به این ترتیب، یک کسب و کار این فرصت را پیدا می کند که به روشی سازگار با محیط زیست تبلیغ کند و مصرف کنندگان با هر بار استفاده آن پیام را منتقل می کنند.

در اینجا برخی از مزایای قابل توجه استفاده از کیسه های متقال قابل استفاده مجدد برای تجارت شما آورده شده است.

افزودن به تصویر کسب و کار شما:

همانطور که قبلاً گفتیم که مشتریان بیشتر به سمت تجارت سازگار با محیط زیست تمایل دارند. ارائه محصولات خود در کیسه های متقال، آن ها را به برند شما نزدیک می کند. این واقعیت را نشان می دهد که کسب و کار شما به شیوه های پایدار و بازیافت اعتقاد دارد. همچنین این باور را تقویت می کند که کسب و کار شما به سبز شدن اعتقاد دارد.

اینها برخی از دلایلی است که برندها باید با هر خرید کیسه های متقال را ارائه دهند. شما باید طرح مناسبی را برای کیسه خود انتخاب کنید و به سراغ مواد با کیفیت برای کیسه های خرید سفارشی بروید. کیسه ها بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند و هر بار که مصرف کنندگان از آن استفاده می کنند، برند شما را به آن ها یادآوری می کند. می توانید ترکیب مناسب و طرح های جذاب را برای کیسه خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که دسته کیسه به اندازه کافی بادوام است و مصرف کنندگان باید هنگام حمل آن به اندازه کافی راحت باشند.

قابل استفاده مجدد برای مدت طولانی تر:

کیسه های متقال را می توان برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار داد و آن ها را به یک وسیله عالی برای استفاده روزانه تبدیل می کند. مردم می توانند آن ها را به محل کار یا حتی به رویدادهای غیرمنتظره مانند تعطیلات آخر هفته و پیک نیک ببرند. آن ها برای حمل وسایل مهم در حال حرکت بسیار مفید هستند. بعلاوه این کیسه ها می توانند مواد غذایی را بدون پاره شدن نگهداری کنند. به طور مشابه، قرار است هر گونه آشفتگی یا ریختن داخل کیسه به حداقل برسد.

بسیاری از کسب و کارهای معروف با هر خرید شروع به هدیه دادن کیسه های متقال خرید به خریداران کرده اند.

تبلیغ برند:

بازاریابی به اندازه تولید ضروری است. جای تعجب نیست که چرا بسیاری از کسب و کارها پول زیادی را صرف آگاهی از برند می کنند. کیسه های متقال با آرم را می توان با هر خرید در اختیار مشتریان قرار داد. به این ترتیب، این یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است. این روزها کسب‌ و کارها راه‌ هایی را برای تبلیغات انتخاب می ‌کنند و یکی از راه‌ های موثر ارائه کیسه های متقال سفارشی با آرم به مشتریان شماست.

کلمات فراق:

کیسه های متقال از همه طرف برای تجارت شما مفید هستند. در حالی که مشتریان محصولی بادوام دریافت می ‌کنند که می ‌تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد، برندهای شما با پیام ‌های استراتژیک انتخابی شما در معرض دید قرار می‌ گیرند و زمین مادر ما از زباله ‌های ناشی از پلاستیک کمی پاک ‌تر می‌ شود.

در کیسه های متقال بادوام و جذاب را برای برند شما ارائه می دهیم. امروز با ما تماس بگیرید تا گزینه‌ های ما را بررسی کنید، بنابراین می ‌توانید ابتکاری را برای ارائه چیزی پایدار و بادوام به مشتری خود شروع کنید.

کیسه متقال آماده چیست؟

کیسه های متقال کیسه های زیست تخریب پذیری هستند که می توانند به عنوان جایگزینی برای کیسه های پلاستیکی استفاده شوند. قابل استفاده مجدد بوده و بسیار قوی هستند و می توانند وزن بیشتری را نسبت به کیسه های پلاستیکی تحمل کنند. در مقایسه با کیسه های پلاستیکی ارزان تر است.

متقال یک الیاف گیاهی است که می توان آن را به رشته های قوی تبدیل کرد. متقال یکی از ارزان ترین الیاف طبیعی و علاوه بر آن پس از پنبه پرمصرف ترین الیاف است. گیاهانی که متقال از آن ها به دست می آید عمدتاً در مناطق گرم و مرطوب مانند بنگلادش، چین و هند یافت می شود.

کیسه متقال یا کیسه پلاستیکی، کدام بهتر است؟

در مدت زمانی که برای خواندن این مطلب صرف می کنید، میلیون ها کیسه پلاستیکی تولید می شود. و سپس ما حتی در مورد مقدار روغن مورد نیاز نمی دانیم. بررسی آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در سال 2008 نشان داد که تنها 6.8 درصد از کل زباله های پلاستیکی بازیافت می شود. اما با 93.2 درصد دیگر چه اتفاقی می افتد؟

فاضلاب اقیانوس ها و دریاها 80 درصد از پلاستیک تشکیل شده است. این یک تهدید بزرگ برای حیوانات در دریا است. بسیاری از لاک پشت ها چتر دریایی را با کیسه های پلاستیکی مخلوط کرده و می خورند. پرندگان و ماهی ها وارد ذرات می شوند یا به پلاستیک برخورد می کنند (کشنده). زباله ها به خودی خود پاک نمی شوند. قبل از اینکه پلی اتیلن (پلاستیک) زیست تخریب پذیر شود، ما حدود 1000 سال بیشتر فاصله داریم. چندین آژانس قبلاً اعلام کرده اند که کیسه های پلاستیکی نازک باید فوراً ممنوع شوند. خوشبختانه برخی از دولت ها نیز این مشکل را جدی می بینند.

امروزه در چین حدود 3 میلیارد کیسه پلاستیکی استفاده می شود. سطل های زباله در چین به دلیل همه زباله های پلاستیکی مانند کوه های سفید ظاهر شدند. بنابراین، دولت چین اقداماتی را برای حذف کیسه های پلاستیکی انجام داده است. علاوه بر چین، دولت های استرالیا، بنگلادش، ایرلند، کنیا، اوگاندا، رواندا، تایوان، آفریقای جنوبی و برخی از شهرهای ایالات متحده نیز اقداماتی را برای کاهش موفقیت آمیز استفاده از کیسه های پلاستیکی انجام داده اند.

آیا می خواهید در مورد اینکه چرا باید کیسه های متقال را انتخاب کنید بیشتر بدانید؟

استفاده از کیسه های متقال به جای کیسه های پلاستیکی مزایای زیادی دارد از جمله:

  • کیسه های متقال بادوام هستند.
  • متقال ردپای CO2 بسیار کمی دارد.
  • متقال ردپای آب بسیار کمی دارد
  • متقال ردپای اکولوژیکی بسیار کمی دارد.
  • متقال گهواره تا گهواره است.
  • کیسه های متقال قابل تجزیه زیستی و 100% قابل کمپوست هستند.
  • کیسه های متقال بسیار قوی هستند.
  • کیسه های متقال قابل استفاده مجدد هستند و بنابراین سازگار با محیط زیست هستند.
  • کیسه های متقال شیک و مد روز هستند.
  • پیام برند خود را با کیسه های متقال دوستدار محیط زیست پخش کنید.

چرا تجارت شما باید بازاریابی با کیسه متقال را در نظر بگیرد؟

آیا به ساخت کیسه قابل استفاده مجدد سفارشی بعدی خود از متقال فکر کرده اید؟ به نظر می رسد گزینه عالی در این روز از شیوه های تجاری سازگار با محیط زیست است، درست است؟ از آنجایی که متقال یک فیبر گیاهی طبیعی است، زیست تخریب پذیر است، یک ماده عالی برای تبلیغ نام تجاری شما بدون آسیب رساندن به محیط زیست است. آیا می خواهید در هنگام ساختن برند خود در مورد محافظت از سیاره زمین بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید تا درباره متقال بیشتر بدانید و چگونه می توانید از این ماده گیاهی خارق العاده برای رشد و بازاریابی برند، تجارت یا سازمان خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از متقال

متقال یک منبع تجدیدپذیر است که برای محیط زیست آسان است و به اندازه کافی بادوام است تا کیسه های قابل استفاده مجدد عالی بسازد. از آنجایی که متقال دارای بافت باز است، وسایلی که در یک کیسه متقال قرار می گیرند، هوا دریافت می کنند و می توانند تنفس کنند، که باعث می شود کیسه های متقال قابل استفاده مجدد برای حمل میوه ها و سبزیجات تازه عالی باشند. کیسه های متقال زیست تخریب پذیر نیز ظاهری بسیار متمایز و خام دارند که لحن پیام برند شما را مشخص می کند. اگر تصمیم دارید برند خود را با یک بگ متقال سفارشی به بازار عرضه کنید، به این فکر کنید که بگ را با فونت‌ ها و طرح ‌های مدرن در کنار هم قرار دهید تا ظاهر طبیعی مواد را در کنار هم قرار دهید، یا از طراحی کمی فرسوده و ساده استفاده کنید تا ظاهر و بافت مواد را تکمیل کند.

مراقبت از متقال

شستن کیسه های خرید قابل استفاده مجدد بسیار مهم است و کیسه های ساخته شده از متقال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همیشه دستورالعمل ‌های تمیز کردن همراه کیسه را دنبال کنید، اما اگر دستورالعملی داده نشد، نمی ‌توانید با دست در آب گرم و صابون بشویید و خشک کنید. انداختن کیسه متقال در ماشین لباسشویی و خشک کن ممکن است به کیسه آسیب برساند و مدتی از عمر و مفید بودن آن را بگیرد.

یک متقال فیبر طبیعی زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست است و یک ماده عالی برای کیسه های زیست تخریب پذیر سفارشی است.

راه های ایجاد کسب و کار با کیسه های متقال سفارشی چیست؟

کیسه های متقال سفارشی به عنوان یادآور دائمی نام تجاری شما هستند و می توانند به راحتی تجارت شما را توسعه دهند.

با این حال، برای اینکه کیسه ‌ها به طور موثر پیام شما را منتقل کنند، باید آن ‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا بتوانند از آن ‌ها استفاده کنند.

انواع راه ها برای توزیع اقلام تبلیغاتی سفارشی وجود دارد و در اینجا ده ایده برای ایجاد کسب و کار خود با استفاده از کیسه های متقال حمل و نقل وجود دارد.

1. روابط عمومی

با یک سازمان محلی یا غیرانتفاعی شریک شوید و کیسه های متقال سفارشی را به افراد نیازمند هدیه دهید یا از کیسه ها برای ایجاد بسته های مراقبتی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که به‌ روزرسانی ‌های مربوط به کیسه‌ ها و هدایا را در رسانه‌ های اجتماعی، در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و یک بیانیه مطبوعاتی ارسال کنید تا خبرگزاری‌ های محلی بتوانند داستان را دریافت کنند.

2. پشت سر بگذارید

با اطلاعات تماس مشاوران فروش خود، کیسه های متقال سفارشی را چاپ کنید. سپس کیسه ها را با بروشورها، کاتالوگ ها، خودکارهای سفارشی سازگار با محیط زیست و دفترچه یادداشت هایشان ببندید. در حالی که همه اقلام مفید و آموزنده خواهند بود، کیسه های متقال حمل و نقل تا مدت ها پس از اینکه نماینده فروش شما آن ها را رها کرد، تأثیر خود را خواهند گذاشت.

3. رویدادها و نمایشگاه های تجاری ترکیبی

نمایشگاه ‌های تجاری بازگشته ‌اند و رویدادهای ترکیبی اینجا هستند تا بمانند. بنابراین این بدان معنی است که نیاز به کیسه های نمایشگاهی همه جا وجود دارد. شرکت‌کنندگان مشتاقانه منتظر اقلام رایگانی هستند که می‌ توانند در نمایشگاه‌ های تجاری جمع ‌آوری کنند، بنابراین به مشتریان خود همان چیزی را بدهید که می‌ خواهند با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند.

4. اکنون به قابلیت استفاده مجدد بروید و بازیافت را ساده کنید

تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان تمایل بیشتری به تجارت با برندی دارند که دوستدار محیط زیست است. یکی از راه‌ های عالی برای ارائه خواسته ‌های مشتریانتان و نشان دادن اینکه به آن ها کمک می ‌کنید سبک زندگی سبزتری داشته باشند، سفارشی کردن کیسه‌ های متقال بازیافت قابل استفاده مجدد است.

این کیسه ‌های متقال، بازیافت را برای مستاجرینی که در آپارتمان‌ ها، مجتمع ‌ها و دیگر انواع خانه‌ های چند خانواده زندگی می ‌کنند، آسان می‌کند. این کیسه ها نه تنها از محتوای بازیافتی ساخته شده اند، بلکه ثابت شده است که نرخ بازیافت را افزایش می دهند.

5. کارکنان ارزشمند خود را راضی نگه دارید

همه ما می دانیم که در حال حاضر حفظ کارمندان و همچنین استخدام کارمندان جدید بسیار دشوار است. با ارائه راهی برای جلوگیری از بازیافت اضافی، کارمندان ارزشمند خود را که در خانه کار می کنند، راضی نگه دارید. پرداختن به مشکل بازیافت به ساده ‌سازی جریان زباله کمک می ‌کند و در عین حال سبز شدن را برای اعضای تیم شما آسان می ‌کند.

6. به مخاطب خود آنچه را که می خواهد، بدهید

هنگام بازاریابی برای نس جدید، یافتن راهی برای جلب توجه آن ها مهم است. محصولات تبلیغاتی در این کیسه های متقال قابل استفاده مجدد، جمعیت شناختی و سازگار با محیط زیست بسیار خوب کار می کنند و تأثیر ماندگاری دارند و برای بازاریابی مؤثر تجارت شما برای این گروه سنی و بیشتر کار می کنند.

7. به مشتریان خود کمک کنید سبز شوند

ممنوعیت ‌های کیسه‌ های پلاستیکی در بسیاری از مناطق کاملاً برقرار است و به سرعت در بسیاری از مناطق دیگر گسترش می ‌یابد. نیاز فزاینده ای به کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد وجود دارد، و این زمان خوبی برای ایجاد کیسه های متقال سفارشی قابل استفاده مجدد است. مشتریان شما روشی سازگار با محیط زیست برای حمل اقلام به خانه از فروشگاه خواهند داشت و در این فرآیند پیام نام تجاری شما را منتشر خواهند کرد.

8. کالای مارک دار

کالای سفارشی برای فروش در فروشگاه آنلاین یا فروشگاه خود ایجاد کنید. طرفداران وفادار شما برای تهیه یک کیسه متقال قابل استفاده مجدد سازگار با محیط زیست و نام تجاری شما هیجان زده خواهند شد و همچنین در همان زمان شناخت برند شما را افزایش می دهند.

9. هدایای شرکتی

کیسه های متقال، کیسه های هدیه ای عالی هستند. آن ها نیاز به کاغذ بسته بندی یکبار مصرف را از بین می برند و هنوز هم می توانند مدت ها پس از پایان تعطیلات مورد استفاده قرار گیرند.

ممکن است برای شروع برنامه ریزی برای تعطیلات خیلی زود به نظر برسد، اما شروع کردن از هم اکنون می تواند بعداً در وقت ارزشمند شما صرفه جویی کند. همچنین، هرچه زودتر هدایای شرکتی شما آماده عرضه شوند، زودتر می توانید شادی تعطیلات را همراه با پیام نام تجاری خود پخش کنید.

10. میزبانی مسابقات

سوالات بی اهمیت را در رسانه های اجتماعی یا در یک خبرنامه تکراری ارسال کنید و برای مشتری که پاسخ صحیح را ارائه می دهد، جایزه در نظر بگیرید. جایزه برنده؟ یک کیسه متقال حمل بار سفارشی با قابلیت استفاده مجدد.

این یک راه عالی برای تعامل با مشتریان، ایجاد وفاداری به برند و تبلیغ پیام برند شما به مخاطبان گسترده‌ تری است.

با استفاده از کیسه های متقال آماده شروع به تبلیغ کسب و کار خود کنید

ما ایجاد چیزی را به طور کامل و کاملاً سفارشی با نیازهای برند و مشتریان شما آسان می کنیم. کیسه های متقال قابل استفاده مجدد تایید شده ما سازگار با محیط زیست، قابل اعتماد هستند و شما می توانید از دو روش مختلف سفارش ما، در انبار و عمده یا سفارشی استفاده کنید تا به بهترین وجه متناسب با جدول زمانی و بودجه شما باشد.

چگونه با استفاده از کیسه متقال آماده برای یک اقتصاد دایره ای آماده شویم؟

صحبت از اقتصاد دایره ای چیز جدیدی نیست، اما آنچه جدید است افزایش علاقه به تحقق این مفهوم است.

کسب ‌و کارهای بیشتری در این مسیر حرکت می‌ کنند و این احتمال وجود دارد که در سال جدید پیشرفت ‌های زیادی در ایجاد اقتصاد دایره‌ای حاصل شود.

بیایید دریابیم که اقتصاد دایره ای دقیقاً چیست و چه معنایی برای تجارت شما در سال جدید و بعد از آن دارد.

بستن حلقه: اقتصاد دایره ای اقتصادی است که در آن ضایعات وجود نداشته باشد.

به جای حمل زباله به محل دفن زباله، آن مواد بازیافت می شوند یا به چیزی جدید و مفید تبدیل می شوند.

این مفهوم در بین مشاغلی که این روش را راهی برای مبارزه با زباله ها و کاهش ردپای محیطی آن ها می دانند، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در اینجا 7 راه برای کسب و کار شما برای رسیدن به یک اقتصاد دایره ای وجود دارد:

1. بسته بندی قابل استفاده مجدد

اجتناب از بسته ‌بندی غیرضروری یکی از جنبه ‌های این رویکرد است، اما بسته ‌بندی بادوام ‌تر مانند کیسه متقال که می ‌تواند مجدداً استفاده شود و حتی ممکن است به سازنده بازگردانده شود و تغییر کاربری داده شود، راه اصلی برای بستن حلقه است.

2. بسته بندی قابل بازیافت

در برخی موارد، حذف یا استفاده مجدد از بسته بندی ممکن است امکان پذیر نباشد. تا زمانی که مواد مورد استفاده مانند کیسه متقال قابل بازیافت باشند و این موضوع به مصرف کننده اطلاع داده شود، خوب است تا بتوان اقلام را به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی دور انداخت.

3. برنامه های پس گرفتن

بسیاری از کسب و کارها در حال آزمایش برنامه های بازپس گیری هستند. به جای اینکه مشتری را به عهده بگیرید که کالایی را که هدفش را برآورده کرده است، دور بیندازید، کسب و کار شما می تواند این کار را انجام دهد. بسیاری از اقلام را می توان بازسازی کرد و هدف جدیدی پیدا کرد یا تولید کنندگان می توانند از آن ها برای شروع کامل استفاده کنند.

4. کاهش انتشار

برنامه های بازپس گیری میزان مواد فیزیکی را که به محل های دفن زباله می رود، کاهش می دهد، اما انتشار گازهای گلخانه ای را نیز کاهش می دهد. بازیافت و استفاده مجدد از مواد باعث انتشار کمتری نسبت به ایجاد اقلام جدید از مواد بکر می شود. نه تنها مواد خام حفظ می شوند، بلکه انرژی نیز حفظ می شود و انتشار گازهای گلخانه ای به طور بالقوه مهار می شود.

5. یک اقتصاد دایره ای را در فرهنگ شرکت بگنجانید

اغلب، قوانین و سیاست های عمومی می توانند باعث تغییر در کسب و کارها شوند و این نیز می تواند به ترویج اقتصاد دایره ای کمک کند.

با تصویب قوانین بیشتر در مورد کاهش اقلام پلاستیکی یکبار مصرف، کسب و کار شما می تواند استفاده از کیسه های متقال خرید قابل استفاده مجدد و نی های قابل استفاده مجدد را تشویق کند.

احتمالاً کسب‌ و کارها نیز با کاهش استفاده از مواد خاص پاسخ می ‌دهند. حتی ممکن است مشوق های مالی وجود داشته باشد، مانند معافیت های مالیاتی که به مشاغلی که این مسیر را انتخاب می کنند، ارائه می شود.

6. مدیریت پیشرفت

معیارها مهم هستند، بنابراین کسب و کارها نه تنها باید برنامه های خود را برای کمک به اقتصاد دایره ای ترویج کنند، بلکه باید از ابتکارات خود با داده های واقعی پشتیبانی کنند.

این برای کسب ‌و کار مفید است، زیرا به آن ها امکان می‌ دهد سطح موفقیت خود را بسنجند و بر اساس آن تنظیم کنند، اما همچنین به کسب ‌و کارها اجازه می ‌دهد تا در صورت تمایل، موفقیت خود را با سهامداران و مشتریان خود تعیین کنند و به اشتراک بگذارند.

7. از ابتدا شروع کنید

این امکان وجود دارد که یک محصول یا خدمات موجود را برای تطبیق با یک مدل دایره‌ای بازسازی کنیم، اما اغلب مهندسی کردن محصولات یا خدمات برای تطبیق این مدل از همان ابتدا آسان ‌تر است. طراحی کلید ایجاد و الهام بخشیدن به اقتصاد دایره ای است. بسته ‌بندی ‌های قابل استفاده مجدد مانند کیسه متقال و برنامه ‌های پس گرفتن فقط در صورتی کار می ‌کنند که طراحی متفکرانه و مؤثر باشد.

اکنون به قابلیت استفاده مجدد بروید

مشتریان شما به سیاره زمین اهمیت می دهند و اگر کسب و کار شما تلاشی برای کاهش تأثیرات زیست محیطی شما انجام دهد، متوجه خواهند شد. تمامی این روش ها در ایجاد اقتصاد دایره ای موثر هستند و ما می توانیم به کسب و کار شما در رسیدن به این هدف کمک کنیم.

از بسته ‌بندی سازگار با محیط ‌زیست گرفته تا کیسه ‌های متقال قابل استفاده مجدد سفارشی، کسب‌ و کار شما گزینه‌ هایی برای کاهش ردپای محیطی شما دارد. کیسه های متقال قابل استفاده مجدد، به خصوص زمانی که از محتوای بازیافتی یا پایدار ساخته شده باشند، می تواند گزینه موثری برای کسب و کار شما برای کاهش بسته بندی باشد. کیسه های متقال قابل استفاده مجدد برای کره زمین و همچنین برای خرده فروشی، تحویل و بازاریابی منطقی هستند.

بیایید حلقه را با هم ببندیم

ما می ‌توانیم از سفارش ‌های 50 عدد به بالا را برای کیسه متقال پشتیبانی کنیم، و به کسب ‌و کارها در سراسر جهان کمک می ‌کنیم تا تأثیری بر قیمت نهایی خود داشته باشند و در عین حال تأثیر کمتری بر محیط ‌زیست بگذارند، تا به مشتریان خود کمک کنیم تا برند خود را به روشی مسئولانه و مؤثر تبلیغ کنند.

کیسه متقال برای کمک به ایجاد یک جهان و اقتصاد دوستدار محیط زیست مفید است و می خواهیم به شما نیز کمک کنیم. ساک دستی متقال خود را همین امروز طراحی کنید تا تفاوت ایجاد کنید و برند خود را رشد دهید.

کیسه متقال آماده خود را برای بازاریابی تبلیغاتی طراحی کنید

یک کیسه متقال قابل استفاده مجدد سفارشی طراحی کنید و متمایز شوید

هرچه بیشتر بتوانید پیام نام تجاری خود را در مقابل مشتریان خود دریافت کنید، احتمال اینکه آن ها آن را به خاطر بسپارند، بیشتر می شود. این تکرار همان چیزی است که بازاریابی تبلیغاتی را بسیار مؤثر می کند، اما برای اینکه واقعاً از تمام مزایای بازاریابی تبلیغاتی بهره مند شوید، باید مورد مناسب را سفارشی کنید.

شما می ‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که مشتریان شما می ‌خواهند و نیاز دارند، بنابراین مطمئناً از آن استفاده خواهند کرد.

ساک های متقال حمل و نقل با این الزامات مطابقت دارند، و چیزی که باعث می شود اقلام بازاریابی تبلیغاتی بهتری داشته باشند، توانایی شخصی سازی کامل آن ها است.

ما طراحی ساک متقال خود را برای تجارت شما آسان می کنیم. دریابید که چرا این مهم است و واقعاً طراحی ساک متقال خود چقدر می تواند آسان باشد.

بازاریابی سازگار با محیط زیست

سبز شدن با بازاریابی شما برای کره زمین خوب است و مطمئناً برای مشتریانی که از محیط زیست برخوردار هستند، جذاب خواهد بود.

محصولات قابل استفاده مجدد، استفاده از اقلام یکبار مصرف را حذف می کنند، به این معنی که منابع کمتری استفاده می شود و ضایعات کمتری وجود دارد.

پلاستیک برای سیاره مضر است و زباله در همه جا وجود دارد. تبلیغ کسب و کار شما با کیسه های متقال قابل استفاده مجدد، مشتریان شما را قادر می سازد از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف کمتری استفاده کنند و به مرور زمان، این می تواند تاثیر زیادی بر میزان زباله های ارسال شده به محل های دفن زباله و میزان زباله در جوامع و اقیانوس های جهان داشته باشد.

بازاریابی سازگار با محیط زیست همچنین از یکپارچگی برند شما صحبت می کند

انتخاب تبلیغ کسب‌ و کارتان با اقلام سازگار با محیط زیست این پیام را می ‌فرستد که پایداری را جدی می ‌گیرید، اما همچنین به مشتریانتان اجازه می‌ دهد بدانند که برایشان ارزش قائل هستید.

انتخاب اقلام خوش ساخت و باکیفیت که هدفی را دنبال می کنند و برای ماندگاری ساخته شده اند به مشتریان خود نشان می دهد که آن ها را درک کرده و از آن ها قدردانی می کنید.

معیارهای پشت بازاریابی تبلیغاتی

بازاریابی تبلیغاتی کار می کند، اما اینکه بتوانید میزان اثربخشی آن را تعیین کنید می تواند به شما در درک ارزش واقعی کمک کند.

این آمارهای جدید پرطرفدار از مطالعه برداشت ‌های مؤسسه تخصصی تبلیغات 2020 به تقویت اثربخشی بازاریابی تبلیغاتی کمک می‌کند.

46٪ از مصرف کنندگان در صورتی که محصول تبلیغاتی که دریافت کرده اند سازگار با محیط زیست باشد، نظر مساعدتری نسبت به تبلیغ کننده دارند.

73 درصد از مصرف کنندگان کیسه های تبلیغاتی دارند.

یک ساک دستی متقال تبلیغاتی به طور متوسط ​​11 ماه نگهداری می شوند.

تعداد بازدیدهایی که کیسه های متقال تبلیغاتی در طول عمر خود ایجاد می کنند 3300 بار می باشد.

بنابراین طراحی ساک دستی های حمل بار سفارشی و قابل استفاده مجدد می تواند کار بزرگی به نظر برسد. شما می خواهید آن را به درستی انجام دهید، اما فقط دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند سخت باشد. ما آن را دریافت کردیم، بنابراین فرآیند را ساده کردیم.

ما همه چیز را به بخش ‌هایی تقسیم می‌ کنیم که مدیریت آن آسان است، بنابراین می ‌توانید به چند سؤال آسان پاسخ دهید و در نهایت به یک طراحی کامل برسید. ما می دانیم که چگونه فرآیند را آسان و مقرون به صرفه کنیم. این روزها وقت یا بودجه ای برای هدر دادن روی تکنیک های بازاریابی اثبات نشده ندارید.

از یک روش اثبات شده استفاده کنید و ساک دستی خود را برای بازاریابی تبلیغاتی طراحی کنید.

استفاده از کیسه متقال آماده چه منافعی برای مصرف کنندگان دارد؟

ما اخیراً محصولات پلاستیکی کمتری را دیده‌ایم، زیرا جهان به آرامی متوجه تأثیر مضر آن بر روی کره زمین شده است. مواد پایدارتر جایگزین پلاستیک برای بسیاری از اهداف مانند خرید و بسته بندی شده اند. ساک متقال آماده یکی از آن هاست.

متقال از الیاف یک گیاه باغی با برگ است که به عنوان سبزی و گاهی اوقات برای مصارف دارویی مصرف می شود. فیبر گیاهی درخشندگی درخشانی دارد و انعطاف پذیری و جهش ایده آلی برای ساخت مواد مختلف دارد. کیفیت برتر الیاف متقال آن را به ماده ای محبوب در ساخت قالی، فرش، بوم، برزنت و بگ تبدیل کرده است.

امروزه متقال به دلیل تغییر تجربه خرید بسیاری از مصرف کنندگان مشهور است. اگر می ‌خواهید کیسه ‌های خرید متقال مد روز را به دست آورید، می ‌توانید آن‌ ها را در این وب ‌سایت بررسی کنید.

ماندگاری

برخلاف کیسه های کاغذی معمولی، کیسه های خرید ساخته شده از متقال مستحکم هستند و می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند. در حین خرید، لازم نیست نگران شکستن دسته ها یا بیرون آمدن قسمت پایین باشید. بنابراین، هنگام خرید، تعدادی از آن ها را به همراه داشته باشید و همه کالاهایی را که برای خانواده خود می خواهید، تهیه کنید. ساک متقال شما می تواند آن را تحمل کند.

تعمیر و نگهداری کم

اگر می خواهید کیسه متقال خود را تمیز کنید، به سادگی آن را با یک پارچه مرطوب گرم پاک کنید و کارتان تمام است.

قابلیت استفاده مجدد

یک کیسه متقال اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، حدود دو سال یا بیشتر دوام خواهد آورد. هر زمان که برای خرید بیرون می روید آن را بیاورید. هنگامی که 30 بار از کیسه متقال استفاده کرده اید، میزان کربن خود را کاهش داده و ضایعات را در مقایسه با زمانی که دائما از کیسه های پلاستیکی استفاده می کنید، کاهش می دهید. اگر به طور تصادفی کیسه را خیس کردید، همیشه آن را خشک کنید تا از ماندگاری بیشتر آن اطمینان حاصل کنید.

 سازگار با محیط زیست

گیاهان هر چهار تا شش ماه یکبار به بلوغ می رسند، بنابراین برای کشت آن ها به تلاش کشاورزی کمتری نیاز است. به دلیل این گردش سریع کاشت، آن ها به زمین کمتری برای رشد گیاه نیاز دارند و به زمین هایی که حیوانات در آن زندگی می کنند، تجاوز نمی کنند. حتی سودمندتر این است که زمین را برای محصولات بعدی حاصلخیزتر می کند، به این معنی که کودهای کمتری برای مصرف برای رشد محصولاتشان مصرف شود. همچنین از آب کمتری برای فرآوری استفاده می کند، بسیار کمتر از مقدار مورد نیاز پنبه.

قابل تجزیه زیستی

متقال در عرض یک تا دو سال از نظر بیولوژیکی تجزیه می شود و هنگامی که استفاده از آن را به حداکثر رساندید، می توانید آن را در کمپوست به عنوان کود گیاهی استفاده کنید.

دور ریختن متقال نیز کمترین تأثیر زیست محیطی را دارد. مزایای پایداری آن حتی فراتر از استفاده از آن است.

 مد روز

شما می توانید کیسه های متقال را به روش های مختلف تغییر دهید. کیسه هایی با اشکال و اندازه های مختلف را می توان به دلیل انعطاف پذیری و جهش آن ها ساخت. همچنین می ‌توان آن را رنگ و رنگ کرد تا طرح ‌های هنری با ارزش ایجاد شود.

قطعه بیانیه

بگ های خرید به وسیله ای برای انعکاس احساسات، عقاید و پیام افراد تبدیل شده اند. می ‌توانید از کیسه ‌های خرید متقال استفاده کنید تا به دنیا بگویید برای چه چیزی متمایز هستید یا از آن حمایت می ‌کنید. این می تواند راهی الهام بخش برای آگاه کردن مردم از حمایت شما باشد.

خرید مواد غذایی انرژی زیادی می گیرد و ردپای کربن فرد را افزایش می دهد. تلاش برای جایگزینی حتی کارهای کوچکی که انجام می دهید تا حداقل ردپایی که باقی می گذارید را کاهش دهید، می تواند اکسپدیشن خرید شما را به یک سفر پایدار تبدیل کند. سعی کنید کیسه های پلاستیکی را با کیسه های متقال جایگزین کنید و ببینید این تغییر شما را به کجا می برد. شما راهی برای کمک به محیط زیست دارید. شما فقط باید آگاه باشید و به روی همه احتمالات باز باشید.

دلایلی که چرا کیسه های متقال خرید برای همه مفید است؟

وقتی می بینید اطرافیانتان به تدریج نسبت به انواع آسیب های وارده به محیط زیست هوشیار می شوند، احساس خوبی دارید. افرادی که تلاش آگاهانه ای برای محافظت از مادر طبیعت انجام می دهند قطعا قابل ستایش هستند. این تنها به لطف عادت استفاده از محصولاتی که پایدار و سازگار با محیط زیست هستند ممکن شده است. در میان آن ها، محصولات متقال سزاوار ذکر ویژه و تشویق مردمی مهربان هستند که واقعاً از زمین ما مراقبت می کنند.

متقال جایگاه ویژه ای دارد، زیرا یکی از موثرترین منابع زیست تخریب پذیر تجدیدپذیر روی زمین است. از آنجایی که 100% کمپوست پذیر و سازگار با محیط زیست است، به راحتی می توان از آن به عنوان کیسه کاشت استفاده کرد. گفته می شود که متقال به بهبود احساس و حاصلخیزی خاک کمک می کند. ساده ترین چیز در مورد متقال هنگام سوختن است. هرگز مانند سایر مواد گازهای مضر منتشر نمی کند. توسعه پذیری کم و ماندگاری بالا آن را کاربرپسند کرده است. به لطف این ویژگی های مفید، متقال برای ایجاد ساک خرید انتخاب می شود. در واقع روش‌های مختلفی برای استفاده نوآورانه از متقال وجود دارد. نیازی به ذکر نیست که حس خاکی و جذابیت زیبایی شناختی متقال را از دیگران متمایز می کند.

چرا مردم کیسه های متقال آماده فانتزی می خرند؟

دلایل زیادی برای خرید کیسه های متقال وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

از آنجایی که کیسه های پلاستیکی در اکثر کشورها به دلیل مسائل زیست محیطی ممنوع است، مردم کیسه های متقال را خریداری می کنند.

در مقابل کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف، کیسه های متقال ساخته شده کاربردهای متعددی دارند.

از آنجایی که متقال از مواد تجدید پذیر است، کیسه های متقال ساخته شده صد در صد سازگار با محیط زیست هستند.

از آنجایی که کیسه ‌های متقال ساخته شده توسط ما کاملاً زیست تخریب‌پذیر هستند، مانند کیسه‌ های پلاستیکی، جو را آلوده نمی‌ک نند و با آلودگی اقیانوس‌ ها قتل عام حیات دریایی را ایجاد نمی ‌کنند. این اغلب یکی از قوی ‌ترین دلایلی است که افراد عاقل را ترغیب می‌کند تا بگ های متقال مد روز را از ما خریداری کنند.

با این حال به ما اجازه دهید تا عواملی را که کیسه ‌های متقال را برای همه یا هر کدام مفید می‌ سازند، تکرار کنیم. اجازه دهید توضیح دهیم که چرا یک مصرف کننده دوست دارد یک کیسه متقال که به بازار عرضه شده است، بخرد:

  • ماندگاری بالایی دارد و بسیار بادوام تر از کیسه های پلاستیکی است.
  • قابل استفاده مجدد است.
  • سازگار با محیط زیست است بنابراین کاملا طبیعی است.
  • می توان آن را بازیافت کرد.
  • برای استفاده های متعدد خوب است.
  • در صورت عدم استفاده به راحتی ذخیره می شود.
  • نیازی به نگهداری ندارد.
  • مقرون به صرفه است.
  • کیسه های متقال مد روز ساخته شده توسط ما مورد توجه قرار می گیرند.

چرا کیسه های متقال آماده نسبت به سایر ساک دستی ها محبوب هستند؟

ساک دستی های متقال به دلیل دوام، حس یک ظاهر طراحی شده و قیمت پایین مورد ارزیابی جهانی قرار می گیرند. در حال حاضر، آن ها نه تنها انتخاب اول بچه های کالج و مدیران ناهار هستند، بلکه برای کارشناسان بازاریابی نیز هستند. زیرا اکثر شرکت ها این کیسه های متقال را به عنوان محصولات بازاریابی انتخاب کرده اند. اگر مشترک مجله ‌ای هستید که به آن ها کمک می‌ کند برند خود را در بازار بازاریابی کنند.

بیایید ببینیم چرا و چگونه ساک های پارچه ای متقال ناگهان بسیار موفق شدند:

مردم می خواهند بیشتر حمل کنند

دانش ‌آموزان باید هنگام رفتن به آموزشگاه یا دانشگاه، کتاب ‌های زیادی به همراه داشته باشند. این بگ ها در حال تبدیل شدن به یک جایگزین ارزان و در عین حال شیک برای آن ها هستند. اگرچه آن ها لپ تاپ و تبلت خود را در کیف های دیگر حمل می کنند. مادران برای کمک به نگه ‌داشتن لباس‌ های کودک، پوشک و سایر وسایل ضروری به کریرهای بزرگ نیاز دارند. مراجعه کنندگان اداری از کیف برای نگهداری لوازم اداری و جعبه نهار خود استفاده می کنند. و این فقط یک کیسه است که ممکن است بسیاری از اشیاء را بدون دردسر در خود جای دهد.

چیزهای بزرگ معمولاً چشم نواز هستند

از لوازم جانبی مد خود مراقبت کنید، زیرا مردم به سبک و انتخاب شما نگاه می کنند. یک کلاچ در آینده بسیار کوچک است و دیگران را متوجه نمی‌ک ند، اما جلوگیری از ورود کیسه ‌های متقال دشوار است. هنگامی که یک کیف شیک بزرگ از یک تولید کننده کیف متقال حمل می کنید، قابل توجه می شوید. بدون توجه به نیازهایتان مورد توجه قرار گرفته اید.

کت و شلوار به خوبی با لباس ها هماهنگ است

کیف های مد ممکن است در طرح های جذابی یافت شوند، اما این تنها یک کیسه متقال است که می توان آن را جهانی نامید. این یک کیف دستی شیک کاملا کاربردی است که ممکن است علاوه بر نیازهای حمل، مد شما را برآورده کند. علاوه بر این، لباس شما را کامل می کند تا فضای بزرگی برای نگهداری وسایل ضروری به شما ارائه دهد.

متقال قدرت حمل را بهبود می بخشد

شما در حال قرار ملاقات با دوستان هستید و فکر می کنید که فقط برای خرید و غذا از یک مرکز خرید یا بازار دیدن می کنید. پس از داشتن یک کیف بزرگ، به جای حمل بسته های کوچک در انگشتان خود، همه خریدها را در کیف دستی نگه دارید. کیسه های خرید متقال برای بازاریابی کوچک با دوستان و اقوام بسیار مناسب هستند.

کیسه های متقال محصولات بازاریابی هستند

اعتبار ایجاد کیف های متقال محبوب به شرکت هایی منتقل می شود که از کیف ها برای برندسازی و تبلیغ استفاده می کنند. زیبا به نظر برسید و کسب و کارها متوجه می شوند که چگونه بهترین کیف های زیبا را بسازند. آن ها از کیسه متقال برای نشان دادن به مصرف کنندگان و لوگوهای خود استفاده می کنند.