5/5 - (2 امتیاز)

ساک دستی آماده برای شومیز نوعی بسته بندی شیک و جذاب است که اغلب مشتریان آن را دوست دارند. خرده فروشان و کسب و کارهای تازه می توانند ساک دستی آماده را در تعداد کم و با قیمت ارزان تهیه کنند. آن ها گزینه ی بسته بندی زیبا و مقرون به صرفه هستند که استفاده از آن ها راحت بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند. می توانید در کنار آن ها از جعبه آماده، بگ پارچه ای و بگ متقال نیز استفاده کنید که بدور آن چاپ روبان با کاغذ پوستی با برند خود پیچیده، در این صورت با صرف هزینه ای مناسب بسته بندی خود را تاسطح برندهای حرفه ای بالا برده اید.

لیست قیمت ساک دستی آماده

طراحی بسته بندی برای شومیز چگونه باید باشد؟

طراحی بسته بندی برای شومیز چگونه باید باشد؟

کمی توجه بیشتر در صنایعی که به سرعت در حال حرکت هستند مانند پوشاک زنانه مهم است. جلب توجه و جذب خریداران هنگام حضور در یک فروشگاه خرده فروشی چالشی است که برندهای لباس به ندرت در نظر می گیرند.

بسته بندی محصول برای لباس های بزرگتر مانند مانتو و پالتو رایج است، اما برندهای لباس می توانند از آن ها برای اقلام تخصصی مانند شومیز نیز استفاده کنند. واقعیت این است که شما می توانید برای هر لباسی که تولید می کنید، بسته بندی ایجاد کنید.

ما فرض می کنیم که مقدار کمی بسته بندی برای شومیز وجود دارد. به غیر از بسته های چندتایی لباس زیر و دستکش، بیشتر لباس های زنانه مانند شومیز در معرض دید و یا روی قفسه قرار دارند. اما اگر این شرکت ها فرصتی را برای متمایز شدن خود در بازار از دست بدهند چه؟

ایده گرفتن محصولی که معمولاً روی قفسه آویزان است و قرار دادن آن در بسته بندی ممکن است عجیب به نظر برسد. اما هزینه اندک ایجاد یک طراحی بسته منحصر به فرد ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که برای برجسته شدن هویت برند خود در یک بازار شلوغ به آن نیاز دارید. سوال این است که آیا فروشگاه های خرده فروشی جایی برای پوشاک از پیش بسته بندی شده شما دارند؟

بسته بندی لباس ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد، از جمله تعداد محدود، اقلام فصلی و کیت هایی که شامل لباس می شود. هنگامی که فرصت مناسب خود را نشان می دهد، بسته بندی مثل لیبل دایره ای می تواند بهبود کسب و کار شما را به همراه داشته باشد.

در کنار انواع گزینه بسته بندی برای شومیز، در نهایت شما به یک ساک دستی نیاز دارید که محصول خود را داخل آن قرار داده و به مشتریان اراده دهید. امروزه ساک دستی های کاغذی در دنیا ترند هستند ومشتریان از آن ها استقبال می کنند. زیرا ساده، شیک و جذاب هستند و همچنین مشتریان می توانند از آن ها تا مدت ها برای حمل وسایل خود در سطح شهر استفاده نمایند.

مزیت استفاده از آن ها این است که اگر بودجه ی کافی برای داشتن یک بسته بندی کامل و لوکس ندارید، ساک دستی های کاغذی به تنهایی برای بسته بندی شومیز کافی هستند و همانقدر می توانند برای مشتریان جذاب باشند.

بسته بندی شومیز چه تاثیری بر مشتریان می گذارد؟

بسته بندی شومیز چه تاثیری بر مشتریان می گذارد؟

از نظر آماری، اقلام اساسی مردانه بیشتر از اقلام زنانه در بسته بندی عرضه می شوند. به عنوان یک قاعده کلیشه ‌ای، مردان ترجیح می ‌دهند بسته ‌ای از لباس‌ های زیر، پیراهن یا کت و شلوار مجلسی را به دست بگیرند.

در فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی لباس مردانه، دستکش، زیرپوش، دستمال، تی‌شرت، جوراب و پاپیون را در بسته ‌بندی‌ هایی پیدا خواهید کرد. در فروشگاه های هایپر، بسته بندی آنقدر گسترده و متنوع خواهد بود که اغلب حتی نمی توانید دقیقاً بگویید چه چیزی در بسته است.

اما اغلب لباس های زنانه مانند شومیز فاقد بسته بندی هستند بنابراین برای جذابیت بیشتر و تاثیرگذاری بر روی مشتریان می توانید آن را در یک ساک دستی کاغذی زیبا قرار دهید و با احترام به آن ها تقدیم کنید. این ساک دستی در مدل های متنوعی وجود دارند که برای جلب توجه بیشتر می توانید از مدل های فانتزی با بند روبان استفاده کنید.

با چاپ نام تجاری و لوگو خود بر روی بسته بندی ها می توانید ارتباط خود را با مشتریان حفظ کرده و نشان دهید که یک برند حرفه ای هستید. آن ها از دریافت یک شومیز در یک بگ زیبا هیجان زده شده و نام شما را به خاطر می سپارند و برای خریدهای بعدی تشویق می شوند.